Am I more than you bargained for yet?

Sitter och sjunger med i Sugar, We're Going Down det högsta jag kan och känner mig glad av nån anledning. Sådär onaturligt glad. Varför har jag ingen aning om, men det är väldigt trevligt! Dagen har spenderats med verklighetsflykt i olika former, mhm, jag vägrar inse att det är söndag vilket betyder måndag imorgon.

Jag orkar verkligen inte skola just nu. Speciellt inte naturkunskapsgrejen. Har inte rört minsta lilla plugg på lovet vilket har varit jävligt skönt men det får man igen sen, så är det alltid. Men nu ska vi inte tänka på sånt, övernaturligt glad för ingenting var det ja!! Ska fortsätta lyssna på gladmusik och hjälpa till att tömma köket, renovering på G!

P.s vill bara poängtera att mitt lov har varit superbra! Bara lite kort...

//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0