Calling all skeletons

Godkväll. Sitter i soffan och tittar på sopranos för tillfället, fast är inte så jätteinne i programmet direkt... Det har varit en rätt händelserik dag idag iallafall, även fast det kanske inte har varit det så känns det iallafall så, haha! Tog bussen till skolan vid halv tio och när vi kommit till skolan hade vi en och en halv timme innan vi började så jag och Lisa begav oss till fröjd och drog en fika, sötepajen bjöd mig tillochmed på en chokladboll, sånt uppskattas <3  

Efter det gick vi tillbaka till skolan för att sedan styra stegen mot kulturens hus där vi var på möte och fick lite svar på frågor vi hade till vårvernissaget. Måste säga att det gick brabra och att vi kände oss väldigt viktiga när vi fick sitta i ett konferensrum! Haha. Sen blev det multimedia där jag som vanligt inte fick så mycket gjort eftersom det är fredag...eftermiddag. JA! Sen en bussresa hem och kvällen har mest spenderats i soffan efter middagen (som bestod av sushi... hehehe) Och det har varit himla skönt!

Nu känns det som att jag skrivit en bok så nu slutar jag. Cheers!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hähä söto :D

2011-03-12 @ 00:49:34
URL: http://lisasonjamarie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0