Get busy living or get busy dying

Godkväll world wide web.
Söndagar brukar vanligtvis betyda ångest och skolgöra, men jag har faktiskt inte känt någon sån press idag fastän jag kanske borde, skönt har det varit i vilket fall. Jag och Erik har istället ätit våfflor med kiwi (och turkisk youghurt mums) och tittat på hockey. Jag skulle inte vilja påstå att jag är ett särskilt stort fan av hockey men det gick väl an nu när matcherna är lite mer avgörande, hehehe.

Vid halv sju gick jag ut och träffade Ellen, vi drog på långpromenix runt träsket. Har en sak att säga nu: TRÖTT I KROPPEN. Vet inte hur många kilometer det är men det tog oss lite mindre än två timmar iallafall! Nu, en dusch senare ligger jag i min sköna säng och hostar lungorna ur mig så vi får se om jag lyckas dra mig till skolan imorn. Dessutom sörjer jag att jag sett alla mina TBBT-avsnitt. Buhu!

//s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0