I don't know how we happened, we just kinda did

Godkväll kära vänner, och annat folk som inte är mina vänner också. Idag har jag pysslat på utav bara tusan, tyvärr med fel saker. Borde plugga som ett psyk, speciellt eftersom jag varit hemma idag, men inte det. Ta tag i saker funkar tametusan inte för tillfället.

Imorgon blir det dock till skolan, ett par viktiga lektioner som jag mer eller mindre måste vara med på och sen så blir det födelsedagsmiddag hos Josse på kvällen, mysmys! Tror jag måste skriva upp en komihåglista inför morgondagen, så mycket har jag att göra. Stresss! 

Men nu är helgen nära, wiho!
//s

Kommentarer
Postat av: Lisa

2011-03-24 @ 19:54:40
Postat av: Proffset som nyss skickade en tom kommentar

Lite kul att du skriver om stress då vi gjorde nån stresstest på psykologin idag ;d våga bara lämna mig ensam på NKn imorn kvinna!!

2011-03-24 @ 19:55:48
URL: http://lisasonjamarie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0