I like your eyes wide

Ni får ursäkta men jag vet inte hur det kan komma sig att jag är så trött, så blir det alltid när jag varit hos Alexandra, eheheh.. va? Skola idag då, gick bra även fast jag var sjukt seg efter lovet och sådär. Finbesök fick vi också i form av Jolina och det var himla trevligt för vi har inte setts på syperlänge!

Efter vi slutat tog jag, Suss, Josse och Alexandra bussen till Alexandras apartment och åt kladdkaka och såg lesbiska tjejer slåss på TV. (Eh, jaa...) Sen hängde vi såklart också och jag lockade Sussilullans hår! Drog hemåt där vid åtta och redan då började jag känna mig galet trött, nu orkar jag snart inte mer och mina fötter och ben värker. 

Nogtjatat, nu ska jag titta om det nya avsnittet av Ian Is Bored ligger uppe och sen SOVA!

//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0