I'd still pick my friends over you


Började min dag vid tolv nån gång idag, sova ♥♥♥ Efter jag vaknat till och fixat mig i ordning drog jag och Lisa ner på stan för fika på Opalen. Köpte kaffe och satt och pratade i ett par timmar, myspys! Efter ett tag så fick vi även sällskap av Katarina ett tag :) Sen så blev det en vända eller två på Coop innan vi tog bussen hem.

Kom hem, hjälpte daddy handla, åt och sen styrde jag stegen till Lisa för att glo på ze melodifestival! Hahaha, vi ba BODEN!!! YEEE!!! men det hjälpte inte, för Brolle kom sist iallafall... men vi är inte bittra... 

(Man märker att man är medieskadad om man dör i skrattattack när en person tittar in i fel kamera och vinkar. HAHAHAHA. Eller så kanske man bara är trött...)


//s


Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHA fel kamera <3

2011-03-13 @ 00:23:31
URL: http://lisasonjamarie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0