I'm strung out, full of doubt


Godmorgon. Goddag. Godkväll. Godafton. Guten morgen. Va?
Nu har jag varit himla duktig och gjort en affish men tyvärr gick det sämre med engelskan som jag också hade tänkt mig fixa tills imorgon. Idag är ingen skrivardag. Alla bokstäver blir bara bajs och meningar osammanhängande.

However, dagen idag började med studiebesök på Luleå Grafiska, fick se hur de jobbade och trycksaker osv osv! Efter det begav vi oss till skolan och jag förstår inte riktigt hur jävla törstig jag måste varit för jag drack typ tio glas med citronvatten, skojar inte ens... haha. Efter ett tag döhäng på skolan så drog jag ut med lite peeps för att dra raggen (hahaha) i Luleå eftersom en viss Erika firrade körkort igår(?)!!  Fränt som fannn och nu vill jag ha också ha det ännu mer om det nu är möjligt...

//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0