Luften är väl fri, inte sant?

Kände mig inte fullt lika opepp på skola imorse, så jag ska inte klaga! Började dagen med graf och efter lunchen blev det engelska vilken jag faktiskt var jävligt produktiv på, seså, jag kan vara duktig om jag vill. Efter vi slutat, eller ah, "slutat", så vandrade jag tillsammans med Suss, Josse och Alex till en secondhand-butik som ligger i närheten av skolan och vissa av oss fyndade rätt så rejält! Sweetness, känns som att jag måste tillbaka dit snarrrt!

Sen traskade vi vidare mot stan där jag sen träffade fina Madde!! Det var himla fint att träffas eftersom vi inte setts sen i typ augusti! Vi hängde i shopping ett tag och sen traskade vi runt en bit i blåsiga Luleå innan jag tog bussen hem.

Har jag nåt mer att berätta? Egentligen inte. Eller jo; jag har hittat ett nytt jävligt fint älskvärt band vid namn Alkaline Trio. Mmh, love.

Puss!
//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0