Känn ingen sorg för mig Göteborg

Honey I'm homeee!! Nej, men hemma är jag, tyvärr. Jag kan inte sätta ord på hur stor lust jag hade att hoppa av på Stockholm Central när vi åkte förbi på väg hem. Men ja, så blev det ju självklart inte. Sitter för tillfället och lyssnar på Lars Winnerbäck och går igenom bilder.  Förövrigt har jag haft en asbra vistelse, (åh herregud, hur gammal låter inte jag? Akademiskt språk, jadå.) för Göteborg är en väldigt mysig stad! Stor fast ändå som liten.

Tror jag beskriver och berättar bäst med hjälp av bilder so here we go:

 


Vi fick ett eget hotellrum och såg chansen; VI KAN GÖRA VAD VI VILL!!!


Begav oss utåt


Gick på en jättemysig grekisk resturang på kvällen och åt godjävlamat!


Efter vi ätit typ världens godaste hotellfrukost (skojar inte)
så blev det stan once more och den här gången så kom jag faktiskt ihåg kameran, woho!!




Min favvobutik, hehehehe.


Efter ett tag så promenerade vi förbi trädgårdsföreningen
och gick in för att titta på kakaoträd och andra fina blommor ett tag!

Sen slängde jag och Erik varsinn slant i fontänen och önskade oss saker.


Kristian fick självklart följa med!


Efter vi traskat färdigt och tagit det lugnt på hotellet ett tag så var det dags att bege sig hemåt igen.
Behöver jag ens kommentera den här bilden? Kära, kära Stockholm.



Lars Winnerbäck - Kom (CD)
Good Charlotte - Girls & Boys (Singel)
Depeche Mode - Some Great Reward (Vinyl)
Depeche Mode - Construction Time Again (Vinyl)
= 109 kr.

Troligen det mest budget-iga jag någonsin köpt! Underbart.

//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0