Girl of eighteen, fell in love with everything

Måndag, måndag, måndag. Vad trevligt att träffas! Nu ljög jag lite, för det är sånt vi gör vi svenskar. Som att säga att vi mår bra när vi egentligen inte orkar leva längre, för ingen bryr sig egentligen. Nu vet jag inte riktigt vad som hände där så vi börjar om igen...

Började dagen med NK, oh how I love this exciting and fun subject. (Notera ironin bakom det hela) & svenska. efter det blev jag, Josse, Suss & Lisa skjutsade till brygg av Erika och sen hann vi ju dra raggen nåt varv i samma veva ;) COOLI!!

Äsch, ett par till ämnen på eftermiddagen och sen fick vi gå hem. Men det gjorde inte jag, jag stannade kvar och "pluggade" (har börjat bli ett kodord för att hänga) till typ tjugo i fem. Trevligt!

//s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0