We shout the anthem of our lives

Efter en extra lååååång dag i skolan idag så blev det vid halv fyra äntligen(!) hemfärd. Hann dock bara vara hemma i typ fyrtio minuter innan det var dags att dra iväg igen, denna gång till stan!

Jag och Lisa hoppade på bussen och mötte upp Katarina inne i Bodentown, gick till Sushi & Te och köpte mat och sprang fort som faaa-a-a-a-n till Coop för att köpa lite andra grejer också. Kom hem till mig, åt våran goda sushi med två sushin00bs!!! Hahaha skoja... efteråt blev det lite häng och sen såg vi Van Wilder, den var bra tyckte jag ändå, jag är ju en sån som faller för värdelösa American Pie-liknande filmer, haha.

Kvällen avslutades med lite musiklyssnande med daddy och nu ska jag lägga mig och sova på en straxis.
Puss!

//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0