Come one, come all





Underbart fin dag idag i alla fall, trots lite (ofrivillig) försovning på morgonen. På skolan hände inte speciellt mycket, skrev ut och beskärde mitt typsnittshäfte och hängde med människor i princip, haha. Hemåt blev det någon gång vid två och sen blev det inomhushäng och psykologiplugg för min del.

När klockan slog sju så traskade jag iväg i regnet till kioskpiraten där jag träffade en Ellen. Vi har spenderat kvällen med att titta på Paranormal Activity 2 (som förövrigt var förvånadsvärt bra, kunde vi konstatera) sen har vi tittat på telefonsupporten och hängt, yo broooo.

Mysmysmys. Förresten så blev jag klar med sista uppgiften det här läsåret idag. SÅ JÄVLA SKÖNT. Eller ja, det enda jag har kvar att göra är att klistra in en text och skicka in. SCORE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0