Is anybody listening?



Gaaah. Måste sova nu nu nu. Orkar inte ens duscha som jag hade tänkt. 
Vi hade då vårat vernissage på Kulturens Hus idag i alla fall som gick bara bra förutom lite krångel i början. Jag och Julia hade hand om lilla salen i princip och såg till att alla artister vi bokat fick soundchecka och sånt där! 

Orkar faktiskt inte skriva så mycket mer, nu måste jag sova. Känner mig inte speciellt taggad på nationella i engelska klockan halv nio imorgon, och att jag därmed missar min enorma sovmorgon som jag skulle haft till halv ett typ. Blä. 

P.s charmigt med mobilbilder, jag veeet. 

//s

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, ser ut som jag trycker upp maten i näsan <3

2011-05-12 @ 10:53:49
URL: http://lisasonjamarie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0