I've become sick of everyone now


Känner mig väldigt glad men väldigt trött på samma gång. Älskar att ha saker att se fram emot och när saker löser sig. Underbart!

Var sisådär lagomt trött imorse, eftersom fredag brukar innebära 8.44 och inte 06.55-bussen som det gjorde idag. Engelska nationella skrivdelen stod på schemat, nämligen. Pojkar och flickor; jag vet inte. Kändes som att jag tappade tråden ett par gånger och avslutet var inte super heller. Svår och tråkig uppgift, rent utsagt.

Annars sög mediekommen all energi ur mig som vanligt, men kulturens hus tekniker lugnade mig lite i alla fall. Det här ska nog gå det med! (Ni får komma förbi på vårat vernissage, kulturens hus, nu på onsdag 11 maj. 12.00-19.30!)

När jag kom hem cyklade jag en snabbis till ica för att möta upp Ellen för uthämtning av ett paket, men annars har väl inget annat hänt ikväll. Rätt skönt, hade nog inte orkat med så mycket annat. 

Puss
//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0