Jag ska dansa fastän hjärtat brister

Egentligen borde jag inte gjort annat än att plugga in mitt tal idag, men så har inte fallet varit, haha. Vaknade vid elva och gjorde ingenting ett tag innan jag och pappa bestämde oss för att dra ut och övningsköra så det blev en sväng förbi retro, vidare för att lämna av lite saker, en sväng till vittjärv och till sist mot ica för inköp av bland annat blekningsmedel.

Mot kvällen sprang jag ett kvarter bort till Lisa där Rickard också var, och där lämnade jag också blekmedel och mitt hår i Lisas händer. Nu är jag orange! Är det illa att jag faktiskt gillar min hårfärg om det inte varit för min hemskt opassande och gula utväxt? Haha, närå, rött ska det bli snart så!

Nu har jag skrivit ut mitt tal och gjort små "talkort" med text i 16 punkter, haha. Orkar inte ens öva in det något mer, känns som att jag ansträngt mig nog. (Ge mig G iallafall Kalle..) Äsch, kunde inte bli mer less på den här uppgiften så nu får det bära eller brista, bara den är bortgjord. 

Puss!
//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0