Jobs and edu-fucking-cations



Godmorgon världen! Sitter på just nu på dagens första och enda "riktiga" lektion, grafisk kommunikation. Känner mig inte överdrivet trött som jag brukar så det känns ju bra, för efter skolan ska det faktiskt bli lite plugg var det tänkt. Det här fixar vi. 

Förresten, hehehe, så blev jag riktigt rödhårig igår. Älskar det! Får hoppas på att det håller sig bra. Bilden är missvisande, bara så ni vet. Dåligt ljus på kvällen innan jag skulle gå och lägga mig och censur på det för jag såg så borta ut. Alexandra fixade mitt hår och smink jevligt snyggt innan jag åkte från henne, måste jag bara poängtera. 

Nu är det bäst att jag börjar jobba så jag får något gjort i alla fall!
//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0