Känner inte för att berätta om min dag idag så...

Snodde av Lisa :)

Vad oroar du dig för just nu?
Hur mycket som helst

Vad hatar du just nu?
Vulkanjäveln på Island och idiotjävla strömsladden som gick sönder.

Favoritställe att vara på?
Stockholm

Var skulle du vilja resa?
Stockholm, London, San Diego osv.

Skulle du vilja vara en pirat?
Nä.

Vilka låtar sjunger du på i duschen?
Sjunger fan överallt förutom i duschen, haha.

Gillar du din boendesituation?
Den är brabrabra!

Hur många tv-apparater finns i ditt hem?
Två styckna

Vem är din mest högljudda vän?
Svårt att välja... haha

Vilken låt vill du ska bli spelad på din begravning?
Not Now

Vad är det första du tänker på när du vaknar?
"Fan, jag skulle lagt mig tidigare igår" fast idag var det dock "HELVETESJÄVLAHORHELVETE" då jag vaknade fem minuter innan bussen skulle gå.

Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av?
Näää

Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna?
Nja, inte någon - något.

Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna?
Nej

Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig?
Hm, ja, jo, kanske.

Har du någonsin pussat någon som varit hög?
Näe, tror jag inte.

Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig?
HAHA, ohja

Vem är den största idioten du känner?
Vet inte

Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr?
Fråga vad personen gjorde där, och fråga om människan ville komma in!

Hatar du någon just nu?
Nja, tror inte det.

Vem tog senast på din rumpa?
Vet inte!

Har du syskon som är äldre än 21?
Nepp

Hur fick du ditt senaste blåmärke?
Sånt minns jag aldrig!

Saknar du någon just nu?
Oh-fucking-ja

Är du längre än de flesta i din ålder?
Njaaej, en del.

Har du någonsin fundera på att pierca din tunga?
Njaej inte direkt

Känner du någon som är oskuld?
Yesbox.

När gapskrattade du senast?
Tidigare idag

Brukar du tänka innan du talar?
Har en väldig vana att alltid göra det. Oftast i alla fall.

Skulle du någonsin kunna tatuera dig?
Jag viiiiill!

Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om?
Egentligen, ah. Fast, nja, njo. Jo.

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för?
Jag är glad att kunna säga ja på den här frågan.

Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen?
Beror på omständigheterna!

Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då?
Nej, det skulle jag inte.

Tror du att du skulle klara en månad utan att svära?
Tveksamt. 

Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt?
Det är nog sant.

Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut?
Nej

Om du kunde välja att någon skulle ”försvinna”, skulle du?
Kanske, kanske det.

Pratar du ofta?
Hela _jävla_ tiden. 

Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna?
Hemmaaa!

Vad är det bästa som hänt dig idag?
All Time Low's släpp av I Feel Like Dancin'-videon som förövrigt var hur great som helst.

Vem har du umgåtts med idag?
Bland annat Lisa, Josse, Suss, Rickard och andra klassisar!

Är du en elak person?
Nep, oftast inte i alla fall.

Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa?
En macbook!

Finns det någon person du har något otalat med?
Typ, kanskeee.

Vad lyssnar du på just nu?
Hästpojken - Shane Mcgowan

Tror du att andra människor tycker illa om dig?
Nog vet jag att det finns ett par.

Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra?
Skrika som en liten flicka och springa/alternativt bli paralyserad av skräck. Haha

Är du lycklig?
Jo, väl. Alltså; känner mig väl inte euforisk direkt men ah.

Vem skrek du senast på och varför?
Min stackars familj, för jag har en dålig dag.

När grät du senast?
Idag

Vem kramade du senast?
Suss tror jag!

Är du rädd för mörker?
Inte som förr

Vad drack du senast?
Bubbelvatten

Tror du att två ex kan vara vänner?
Jepp.

Vill du ha tillbaka någon i ditt liv?
Ja, det vill jag

Sover du med dörren öppen eller stängd?
Stängd!

Skulle du vilja vara berömd?
Tveksamt.

Nämn någonting du verkligen vill ha just nu?
Pengar

Finns det någon person som du aldrig vill förlora?
Åhja.

Hur många gånger finns a med i hela ditt namn?
Fyra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0