Life's just a game



Måste medge att jag är lite off här, men allt har väl sina anledningar. Har mer än någonsin att göra i skolan som jag sagt typ tusen gånger (de som säger att media är värsta slölinjen har FEL) och dessutom tänker jag på annat jobbigt hela tiden och vet inte riktigt hur saker och ting ligger till. Tröstar mig själv med att det blir Stockholm om inte allt för länge i alla fall.

Nej, nu ska jag försöka komma i alla fall en bit på mitt tal och sen välja kläder inför morgondagen då vårvernissaget vi anordat är!

KOMSI KOMSI!

Vårvernissage
Kulturens Hus
Onsdag 11 maj
12.00 - 19.30

Där kommer ni få se massa olika saker som elever på skolan gjort och underhållning av b.l.a Martin Lampa i lilla salen!


//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0