I have a sense that we will be alright




Leker kapten och är glad efter en brabra dag! Det bar av till Luleå med mamma och Erik redan vid tio nån gång, Mr. Lillebror skulle och klippa sig och under tiden gick jag och mamma runt lite i butiker och visst hittade jag mig ett par fina saker! Det blev ett par leggings och en oliv/armégrön skjorta på kappahl och två andra toppar + ett linne på gina!

Lunch på dagoberts och efter ett tag bar det av hemåt igen. 
And yeeeh, det här nog första och sista gången som jag bloggar om kläder! Haha. Ni ser ju hur fint jag kan posa i min spegel i alla fall!

(P.s jag vet, fint att mitt linne ba är med på alla bilder, men vafan, jobbigt att ta av ju!!!! I'm just not a modebloggerrrr, okbrahejdå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0