For another night of plastic cup politics

Börja dagen med helvetespanik och trodde jag tappat bort min ipod, eller att den blivit stulen. Eller ja, trodde det hela dagen men som tur kom den till rätta när jag kom hem, sån jävla lättnad... Fick även den här fina tidningen i min brevlåda när jag kom hem, asglad hehehhee. Började typ hyperventilera, men det är väl så jag är. Så himla fin är den, massa gamla och nya posters, en fin arikel och massa klistermärken, hehe fangirl.

Howeverrr, jag började ju jobba igår förresten! Gick bara bra, känns hur bra som helst. Dessutom är min konsultchef sjukt bra sååå! Efter det drog jag till skolan, hade en lektion, hängde lite på skolan och sen blev det ett pass på Helex innan jag drog mig hemåt. 

Intressant fakta, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0