My world is my mind

Den här söndagen har varit väldigt olik mina vanliga söndagar vilka brukar se ut såhär ungefär:

Vakna > få ångest över alla uppgifter jag borde göra > ligga kvar i sängen till klockan två/tre och ha ångest > möjligtvis öppna ett worddokument bara för att sen stänga det igen > gå ut och gå/träffa någon människa > sova.

Började min dag på golvet i mitt rum, fixade lite kassettband och drömde mig bort. Sen drog jag till Alexandra vid tvåtiden för att plugga. Gick igenom samhällsen och gjorde klart ARL-uppgiften, sjukt produktiva kände vi oss! Har dock webbdesignen kvar men vafan, allt kan man inte hinna med! Träffade Lisa och Rickard en stund också, så fick vi höra lite om helgens bravader, hehehehe. Begav mig hemåt sen där vid halv tio och nu ska jag sova, kära ni! 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0