Stop banging away on my kaleidoscope

Jag älskar att se band jag älskar/gillar live. Det är bland det bästa som finns i hela världen, lovar. Simple Plan kommer till Sverige i April. Jag vill, vill, viiiiill! Grejen är ju bara den att jag då är precis hemkommen från en resa till Prag (Kommer hem den 16 April) och boende & resa till Stockholm är rätt dyrt om man har en student och Irlandsresa framför sig. 

Så, nu tänker jag vara rebellisk och göra en vacker lista på band/artister som jag SKA se innan jag dör.

blink-182 (snaaart!!)
Angels & Airwaves
The Wonder Years
All Time Low
Good Charlotte
Descendents
Sum 41
Man Overboard
New Found Glory
NOFX
Kent
Markus Krunegård
Henrik Berggren
Depeche Mode
Simple Plan

Vill ju se hur många band som helst egentligen, men dessa har nog gjort störst inverkan på mig som person.
Haha, det är så roligt för en sån där text som går runt på tumblr är ba "....blabla finding out that your favorite band isn't coming to your town ruins your week." Haha börjar alltid skratta åt den, för jag får alltid en bild att något av dessa band spelar typ i örat, HAHAHAHA. Vackert.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0