You will always be my hero

Ja, farsdag. Pappadagen.

Min fardagspresent var ett blandband. Eller ja, kanske mer bland-cd. Kanske ser lite tacky ut, men känns rätt onödigt att köpa typ en slips eller något som jag vet att han inte uppskattar lika mycket, haha. Hursom; jag har världens bästa pappa någonsin och jag är så himla glad över det. 

Jag älskar våra musikkvällar, när vi tittar på gamla inspelade VHSband med sjuttio och åttiotalsmusik, eller lyssnar på musik i mitt rum. "Spela Stockholmslåten! Alltså det här är så jävla bra", våra diskussioner om livet och framtiden, att cruisa runt i alla de små byarna runt vår lilla stad och få höra gamla historier om personer.

Finaste pappa, tack för att du alltid finns och alltid har funnits där för mig. Jag älskar dig mer än ord någonsin kommer kunna beskriva.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0