Come on and lie to me

Hatar livet. Älskar att klaga. Speciellt på söndagar har jag märkt.

Idag skulle jag:
- Plugga teori
- Göra klart två stora uppgifter i engelska
- Ta fram bilder till morgondagens lektion i estetisk verksamhet
- Lära mig iframe

Hur mycket har jag fått gjort? Jag har nästan skrivit klart en engelskauppgift, men jag vet inte hur bra den blev. Sug. Har fixat bilder, pluggat jättelite teori och iframe kan dra åt helvete. 

JAG ORKAR INTEEEEEE. HEJ HEJ HEJ. Så jävla less vill bara sova, lyssna på musik och dricka juice. Är så fucking jävla obrydd i skolan att det finns tamefan inget slut. Nej, nu blir jag bara arg så tror jag slutar.

(En bra sak är i alla fall att flygbiljetten till Stockholm är bokad nu. Inför Irland alltsååå. Asfint.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0