Det är söndag



"I would like to think you’re okay without me 
And your happy thoughts are rarely about me. 

You’re so worth all of this torture. 
You’re so worth all of this torture."



Det är söndagmorgon och mulet utomhus. Ligger kvar i sängen trots att det var timmar sen jag vaknade. Läser Rocksound. Lyssnar på Man Overboard. Läser om Man Overboard i Rocksound. Funderar över livet. För det är väl så det är? Saker och ting är bara bra, vissa grejer känns lite konstiga men det löser sig alltid så det är ingen fara. Vill hemskt gärna ut och fota, men tappar lusten när jag vet att min kamera aldrig vill samarbeta.

Ja, vad ska jag säga nu? Jag säger hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0