Incase you were wondering

Vet att jag är världssämst på att skriva här, men vad tusan, jag har haft annat för mig helt enkelt! Igår gjorde vi i alla fall tårta till Suss och Josse (Suss fyller år 7:e och Josse 9:e) på skolan och mot kvällen drog jag och två braiga cheyer (Josefine och Josefine) till Sävast för att fira dessa två. Hade det massa bra med trevligt folk och pratade om allt från NTI till Kalix och hockey, hahaha. Asfint. 

Några fina citat från kvällen:

"- Går det framåt eller bakåt? 
- Uppåt"

"Det är klart du inte kan någonting om hockey. Du är ju från Kalix, där spelar man ju bara bandy."

"Han är ful och kan ingenting"

"I'M GONNA HAVE A HOUSE PARTY IN MY HOUSE. FUCK THE CLUB, FUCK THE CLUB. FUCK THE DJ, FUCK THE DJ"

‎"ÄR POCAHONTAS MITT NYA OFFICIELLA SMEKNAMN NU!?!?"

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahaha <3

2011-10-09 @ 21:16:34
URL: http://lisasonjamarie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0