And you're driving me crazy

Sitter och lyssnar på BBC Radio 1 för tillfället och blir helt lycklig i hjärtat när dom spelar ett medley med massa blinklåtar och taggar inför senare då det är premiär för deras tredje singel från 'Neighborhoods', After Midnight. IIIH!!!!! Jag är som ett barn på julafton all over again. 

Annars har jag haft en trevlig dag idag, väldigt kort skoldag som innehöll en lektion på ca 20 minuter och sen blev det en lååång fika med två fina tjejer på Waynes, Josse och Erika!

Nu är jag too excited för att skriva mer, är så himla nervös och ryser och snart börjar jag gråta hahahaha. OM EN HALVTIMME DÖR JAG, MEN DET ÄR FINT. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0