Fill it up with sound and scenarios

Vill ni veta vad jag har gjort idag? Jag har varit i Luleå, som jag är i typ alla dagar i veckan. Hehe nejdå, jag och mamma for dit och jag ville gå på second hand, och så fick det bli! Hittade bland annat första American Pie-filmen (min favorit by the way) och Backstreet Boys och Martin Svensson (Du är så, YEAH YEAH WOW WOW!!!) på CD. Coolt eller?! Ja.Det tyckte jag i varje fall. (Notera att jag blev nostalgisk och detta var anledningen till dessa inköp.) Sen hann vi också förbi Rusta för att köpa CDskivor, så ikväll ska jag göra lite mixtapes var det tänkt.

Men först ska jag ut och träffa Ellen som jag inte träffat på typ fem år!!! 

Puss
P.s. första bilden var tänkt att det skulle bli en egobild, men det gick ju åt helvete. Tänkte bara dela med mig av mitt fail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0