I never noticed, you're so amazing

Mår bra när jag får avsluta dagen med Mindless Self Indulgence. Vet inte riktigt varför jag gillar det bandet så mycket, eftersom det skiljer sig till rätt stor del från vad jag brukar lyssna på vanligtvis. Men det är nog för att dom är så provocerande och klyftiga, hehehe!

Kanske skulle skriva nåt relaterat till bilden också, för jag fick nämligen den här underbara skivan av min fina pappa när han kom hem från Gävle, asfint ååååh!!!

Annars har jag varit i skolan idag, intressant. Gick förvånadsvärt bra på engelskan, eller ja, något betyg har vi inte fått än men det kändes bra och kul var det minsann. Efteråt tog jag mig till Bodenstaden och det blev en sväng förbi trafikskolan för att boka teorilektioner, körkort here I come! Om ett tag i alla fall...

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0