You're all I've got

To wake up she fucks the pain
(Wipe those tears away)
She wears make-up to hide the shame
(Wipe those tears away)
Her sanity rides low and self esteem won't grow

Jag önskar så himla mycket att jag kunde känna mig det minsta lilla kreativ. Eller analyserande. Men nej. Känner mig helt jävla tom för allt är så himla himla himla mycket just nu och jag vet att det löser sig men jag känner mig bara så... jag vet inte. Allt. Fast ändå inget. Går inte att förklara riktigt.

Tror att jag är på väg in i en sån där period då jag bara vill stänga in mig med massa massa massa musik och aldrig komma ut. Wonder Years är så himla underbara förresten. Och jag saknar stora staden, som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0