Beredd på allt

Fan vad livet är underbart! 
Igår åkte jag till Luleå och hämtade upp Josse, vi åkte till nästa Josse och blev bjudna på fika och satt där någon timme. Utöver det innehöll kvällen maxmat, massa skratt och prat. 

Idag började jag dagen med att ta bussen till Luleyo med Ellengirl, shoppingspree!! Nä, jag köpte mig ingenting förutom hårfärg (tyckte det var dags när till och med min pappa klagade på min utväxt, inte okej. Haha) och hängde med Alexandra gjorde vi också!

Lite senare mot kvällen styrde jag mot Luleå IGEN, för att göra en liten repris på gårkvällen! Det blev cruisande runt i stan och häng med Josse och Alexandra. Fint. Skulle även vilja säga att jag är duktig på att tanka. Ehhhh. Nä. 

Asbra helg i alla fall!!! Wiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0