Stockholm skyline för mina fötter


Fredag-måndag i sammanfattning: tåg, borttappad plånbok, Vapiano, John Chris, taxi, kir & Man Overboard i Skanstull, Filip och Fredrik-Fredrik, äggröra till alla, vinyler (kärlek, rättare sagt), tunnelbana, jag reser mig igen, mänsklig värme (snälla kom närmre), "men du håller ju den upp och ner", bultande hjärtan, ömma ben, hotellfrukost. Utan någon som helst ordning.

Har varit en asbra helg och jag vill tillbaka till fina staden, ååårååå. /Forever bitter. Nääärå.

Hoppade av i Luleyotown och träffade Josefine, vi gick på Quality och åt frukost. Så. Jävla. Gott. Ville. Dö.
Sen blev det direkt till introduktion som höll på 12-21. Imorgon blir det jobb gånger två, på två olika ställen alltså. Förmiddag, eftermiddag. Trött. Pengar rullar in som dom ska. Det går fucking bra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0