X's on trees


Om någon undrar vad jag haft för mig de senaste dagarna så kommer här en lägesrapport: i måndags efter jobbet hoppade jag in i bilen och drog till Luleå, där det blev kaffe och kaka med två rara damer på lerbäcken! Josefine och Alexandra närmare bestämt. Det var väldigt fint och bra och mysigt. Sen drog jag och Alexandra en sväng genom stan, och så lite skånska på det då!

Igår (tisdag, asso ba så ni vet) så blev det crazy shoppingspree i Luleåstaden med mams. Köpte kläder för nästan hela lönen, men det var fan ett av de vettigaste besluten jag tagit på länge. (Tycker det är astråkigt att köpa kläder och är absolut sämst på det), hann även träffa Jonte en stund med på kvällen/natten. Hänga på hängbron är asnice. Nåja, idag då slutligen: gissa var jag har varit? Luleå såklart. 

Träffade Erika och vi drog och lunchade på Mat & Prat, gottis! Det blev sen lite vandrade på stan, fika på Waynes, sen mötte vi upp Alexandra och drog en tripp till storheden! Efteråt utforskade jag och Alexandra Luleå Kalaset-området. Ah. Och sånt.

Nu har ni fått en jävligt detaljerad rapport om mina lediga dagar:) Tchüss!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0