Staying up with you, coffee and cigarettes

 
 
Jättejättebra att man inte kan sova när man verkligen vill. Legat och vridit mig i två timmar. ORKA. Äh, men jaja. Kan väl passa på att lägga upp min absoluta favoritlåt för tillfället. Hittade bara den akustiska versionen, men den är jättefin den med. Åååh. 

Annars så har jag inte gjort så värst mycket idag. Blivit bjuden på smörgåstårta och sånt fint såhär på kvällen! Sen åkte jag hem, brände en fin CD och satt ute på altanen och lyssnade på den och drack kaffe samtidigt som jag pratade med Josefine i telefon. Det var fint. 

Spontant blev det dessutom efter det utgång på bränna, ser man på. Sober dårå! Men det var trevligt det med! Därför hade det suttit fint med lite sömn. Men kroppen skriker NEJ!!!!!! Var en douche då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0