Kasta bort problemen, jag vill va glad för att jag lever

 
Önskar den här dagen kunde få vara min themesong antingen ikväll eller imorgonkväll, men så blir det icket. Får spara det till nästa helg istället! Börjar min jobbhelg & vecka nu imorgon, nämligen! Ska nog gå bra, för denna gången är passen i alla fall humana;) Haha, nä. Ska inte klaga, vill att alla månader ska vara som den här!
 
Annars har jag inte så mycket att säga av värde. Håller på att läsa The Perks Of Being A Wallflower och den är himla bra hittills. Och igår var jag och fikade i Luleåstaden med Lisa, Ricco, Alexandra och Josse! Det var massa trevligt att träffas. Växlade dessutom pengarna till London så nu har jag ett gult kuvert här som det står FOREX på. HIHI. Plus att jag hämtade ut biljetter till Mando Diao som jag och Ellen ska på i April, ja, man måste ju vara ute i god tid när det gäller stora salen på KH;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0