Isarna

Saker jag gör när jag egentligen borde plugga: Tittar igenom gamla bilder (typ sommarbilder och saknar lite), rensar spotifylistor, letar ny bra musik, redigerar bilder, facebookar, hänger på sas.se och tittar på flygbiljetter, dricker smoothie, halvsover, sjunger, försöker räkna ihop hur mycket jag pengar jag kommer tjäna och vad jag ska köpa för dem, överlägger med samvetet, tittar på start the machine & straight to dvd, tuggar tuggummi, dricker juice (inte samtidigt), lyssnar på Burn Heart Burn med BD och skriker alltid i första delen ("YOU SPEND YOUR DAYS AT A DEAD END JOB WHERE YOU DO WHAT YOU ARE TOLD!!!") & dricker vatten ur de dyraste kristallglasen vi har sittandes i mitt ostädade rum med myskläder och uppsatt smutsigt hår.

Ja, alltså: gör i princip allt för att slippa. 
/Fuck life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0