The story so far

Eftersom jag har lite dåligt med bilder för tillfället så tänkte jag att jag bjuder på en bildis på monkijackan jag köpte i helgen. Gillaren himla mycket! Tyvärr är det liiiite för kallt för att jag ska kunna använda den för tillfället. 

Har inte något intressant att berätta idag heller (när jag har jag det egentligen? Typ tre gånger om året.) Måndag innebär som alltid jobb, skola och gym. Har dessutom frusit som aldrig förr idag känns det som. Jag är i vilket fall som helst överlycklig över att ha sovmorgon imorgon. Att få åka med 9.44-bussen är det BÄSTA. 

Äsch, nu gormar jag bara på. Om ni inte har något annat för er kan ni ju vila blicken på mitt fina partydjur där i bakgrunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0