Do they even know you?


Utbildningsmässa i Piteyo blev det visst idag! Fick en jävla massa kataloger, pennor och grejer. Tyvärr vet jag fortfarande inte vad jag ska göra med mitt liv. Skitless på att höra om alla hjärtans också (lovade mig själv att inte nämna det egentligen från första början). Inte för att jag är singel själv och det kommer någon form av bitterhet från det, tycker bara dagen är allmänt överskattad och värdelös. Puttinutt gulligull, finfint.

Äsch, efter vi kommit från Piteå blev det spring på stan i Luleå med Julia och Josse. Fint! Hemma vid sex nån gång och då blev det en sväng in till Boden och sen åt vi thaimat (NEJ, thaimat och kinamat är INTE samma sak).

Vadfan. Låter galet jävla bitter, men ja. Åh. Fuck lifeeee. Skittrött och asless på att vara trött och vill inte göra någonting och ÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hatar allt och alla.

MVH, Emojäveln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0