Backlit memories

Hej världen! Här sitter jag och rensar igenom bilder från 2005/2006 och kände mig lite tvungen att lägga upp ett par som såg okej nog ut, hehehehe.

Bild ett visar hur jag såg ut när jag kommit på det där med att ta egobilder, nummer två är en bild från när vi precis börjat på Sanden och på den är Kero i våran älskade blåa korridor med 112-klassrum, nr. tre, ja, turkkiosken på TG som alltid reade ciggisar och snus, nummer fyra är från när jag fick mina första vans (okej, fakevans) och var överlycklig därför (för blinkisarna hade ju såna i den här videon) och slutligen; den sista bilden är en på mig, Lisa och Katarina från början av sjuan. Den kändes också minst acceptabel så jag tog mig friheten till att censurera lite ;)



Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHA, den där prova-mössor-på-åhlens-perioden <3

2012-01-15 @ 21:24:19
URL: http://lisasonjamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0