I feel reborn when you touch my arm

Lyssnar nästan bara på Spirit Desire med Tigers Jaw nuförtiden. Waiting for the sun, but I know that it'll come.
Jaja, annars händer det inte så jättemycket i mitt liv. Idag har jag jobbat, vilket jag gör varje dag den här veckan förutom torsdag. Men nu har jag gjort bort alla mina morgonpass tills helgen kommer, så fuck yes! Gillar att jobba kvällis. För sovmorgon är ju en bra grej!
 
Nåja, efter jobbet idag somnade jag till när jag kom hem (haha, ovanligt..) och sen drog jag och Lisa ut på en promenad och snackade lite bajs om allt möjligt! Sen blev det ut en till sväng vid tolvtiden med Suss, vi köpte Red Bull på Statte! Inte kanske jättesmart om jag hade tänkt sova och så, men helvete. Jag är på bra humör so I DO NOT FUCKING CARE!!! Hehe. Nåja.

Annars känns det ganska fint i hjärtat av vissa anledningar. Fast dom får ni inte veta, för jag är så jävla kryptisk och hemlig av mig. Nä. Men ändå. Hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0