Everything's gonna be fine

Åh så fint allt känns! Lämnar allt jobbigt bakom mig, lyssnar på finaste favoritbandet och pratar med fint folk. Jag älskar er, kära familj, vänner och band. Ni är så himla himla fina!!!! 

Let's light another match, 
Stop living in the past.

However, idag har jag jobbat från klockan sju till tolv, om någon var intresserad! Sen på eftermiddagen blev jag minsann bjuden på smörgåstårta och hallon. Fast inte samtidigt då! Ännu lite senare så blev det en promenad och massa prat plus jordgubbsätande med en fin, och sist så drog jag ett häng i Buddbyn med en Julia! Vi såg En gång i Phuket och jo, den var som ruulig! 

Imorgon har jag också lite roligheter planerade och det känns så braaaa! Uppskattar ledighet, åhja! Hela tre dagar ju. YAY!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0