Jag vet för jag stal deras pass

 
Så dålig kvalité på bilderna att I DON'T WANNA LIVE NO MORE //medieeleven. Men ja, min photoshop-trial har gått ut och än har jag inte listat ut hur jag ska lösa det. Måste komma på en lösning väldigt snart känner jag. Äsch, hursomhelst!

Var på stan med Joel idag och spendade massa pengar. Investerade i riktiga (bed head i mitt hjärta forever) hårprodukter och sen fyndade jag lite singlar på kupan! Utöver det blev det massa vandrande överallt och nu mot kvällen har jag och Katarina suttit på Bodensia och druckit te och pratat i ett par timmar! Finfin dag. Och imorgon ska jag visst jobba! Tre dagar och tre pass kvar, sen är jag ledig i hela nio dagar! :D Glad!!
 
P.s angående bilden på mobilen: jag fick en ny på garantin, och plötsligt kändes livet lite enklare igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0