The Sears Tower collapse as a kid, I feel like I might do the same thing

 
Javäl. Provar på vuxenlivet genom att bo ensam för tillfället. Dock var det bara en slump att det blev en nudelbild, jag lovar jag kan laga annan mat än nudlar (!!!11) haha. Nä, annars började jag jobba idag och det gick bara bra! Ua, annars då? Har inte så mycket att säga. Ser fram emot småsaker hela tiden. Lyssnar på fin musik och tänker alldeles för mycket. Busar. Har det bra. Ja.

YOU NEED YOUR SPACE AGAIN,
IT'S NOT THE RIGHT TIME OR PLACE AGAIN
YOU LIED RIGHT TO MY FACE AGAIN
IN YOUR BASEMENT, AND WE'RE WASTED

Hej Man Overboard vad jag älskar er så jättemycket.

Osammanhängande inlägg också, orkar inte bry mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0