Well I guess this is growing up

Har ju halkat lite efter med berättandet om mitt intressanta liv här känner jag! Haha nääää. Dagen vi kom hem från Stockholm så hann jag bara packa upp och duscha innan det bar av till stugan. Jag och Erik tog en egen bil och lunchade på McDonalds innan ocksååå. Sen hängde vi på en brygga i finvädret ett tag. Sen åt vi grillat också på kvällen. Det var gott. Och, och, och!

Drog in till Luleå på kvällen, närmare bestämt lerbäcken! Där blev det häng med Josse och Ida. Och chips. Det var gott också. Sen körde jag hem och tittade på finhimlen!

Ja just, sen igår var jag och Joel ut och cruisade och hängde. Vi hamnade till och med på alder, wuuuh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0