When you're gone it's not enough, no it's never enough

Försöker formulera i huvudet, går dåligt. Dagen blev såhär: jobb 07-13, Luleå med Joel (världens turdag heh, inte: bilens bromsar gick sönder, mobilen har gått sönder, saken jag skulle köpa fanns såklart inte i lager plus massa grejer till.) Innan vi åkte hem for vi förbi Johanna en stund, hämtade min laddare och drack lite kaffe! 

Kunde ju såklart ändå inte sitta still nu på kvällen så jag och Stina har varit ute och cruisat lite till alder och så. Det var finfinfint! Och nu insåg jag precis att jag egentligen borde sova eftersom jag börjar 07 även imorgon, men åååhrå! Vill ju vara vaken! Nåja, fredag = ledig iaf!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0