The life on the line

Ironin att förra inlägget råkade publiceras i 'Äventyr', hah.

Lyssnar på Eddie & The Hotrods och har tänkt duscha och klä på mig i ett par timmar. Blir bara inte av. 
Annars har jag firrat mig ett par nya skor häromdagen. Äh, vem försöker jag lura, jag är så jävla bortskämd och fick de faktiskt av mams & paps. Världens gladaste tjej är jag!!!

Annars kan jag nu gå rätt bra ändå på höger ben samt lyfta det rakt upp och fram i sittande position, slutade äta citodon i förrgår och idag har jag inte ätit nå värkisar alls! Inte ens alvedon!! Inte för att jag tror ni bryr er men det betyder i alla fall att jag börjar bli bättre, och snabbt! Hihi. Glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0