När alla säger nej ska jag säga ja

 
Igårnatt satt jag på mitt golv och tog mongobilder på mig själv i ett äckligt dåligt ljus som fick mitt hår att se mer slitet ut än vad det är. Tyckte det verkade som en bra sysselsättning då i alla fall, så vi kan väl låtsas om inte annat. Jaja.

Hade en väldigt bra dag igår förövrigt. Den spenderades i Luleå med Alexandra och vi var och drack kaffe på Friends, sprang runt på stan och sånt fint. Sen åkte jag mysbuss hem och hela världen är så underbar på bussen in till stan!!!! (Okej, Boden då) *Markus Krunegård fangirl* 
Fick även lite hets på bussen och är så himla himla HIMLA lycklig och glad för blink ska släppa en EP till jul!!! Weee!!! Fattar ni eller??? Helt underbart.

Nåja idag har också varit en jättebra dag! For ner på stan med Lisa vid halv tolv och lunchade på oregano (<3) och där satt vi ett par timmar. Efter det bytte vi till Opalen i ett par timmar. Fint. Nu på kvällen har Ellenpellen varit här och vi har sett Buried och Project X
 
Har inte så mycket mer att säga annat än PUSS OCH GODNATT RARINGAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0