Everything about you is somebody else


Jaha. Hej, väl! Idag har jag varit i L-town och fikat med Erika på TA och sprungit på stan litte! Lyssnat på favoritlistan för tillfället (den här). Annars händer väl ingenting egentligen. Lite för lite, kanske. Fick hem min pippitröja som jag beställde för ett tag sen också, mysiii!

Igår var i alla fall Joel hit, och efter han åkt hem hoppade jag in i bilen och drog iväg till Julia med en film som hette Pappa på burk och en tvåliters Coca-Cola. Filmen var bra, colan smakade gott och Julia var som vanligt fint sällskap, bra kväll alltså! Hihi. 

Nu ska jag sluta, och ikväll ska jag skriva ett CV. Måste skriva CV. Och söka jobb. Skärp. Dig. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0