I'll wash my bloody hands and we'll start a new life

 
Jaaaväl. Jag har ju en tumblr, vilket jag inte vet om jag nämt tidigare, som jag kanske är slightly more active (höll på att skriva attractive) på. Och eftersom är det mest är bilder så kan vara lite mer underhållande än mina motherfucking boring textinlägg!!!!!! klickar man >>HÄR<< så kommer man till den. BRA GREJ. WOHO.

Ääääh, har inte så mycket att säga annars. Jobbar inte så mycket för tillfället men har de senaste dagarna hunnit hänga med bra människor såsom Lisa, Rickard, Alexandra, Julia, Ellen, Josefine och idag nu ikväll har jag blivit bjuden på smörgåstårta och glass och hallon som efterätt av Birgit:) Nog har jag det bra allt!
 
P.s: Nu är biljetterna till farmens halloweenfest köpta också så see you there EVERYBODEY!!!

HERRO.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0