Jag har aldrig vart ett speciellt stort fan av kokain, men jag har sett bieffekter av hur känd man blir

Fin rubrik, VET. Passar ju inte direkt men helvete vad jag lyssnat på den låten idag. 

Jaha, ska jag berätta om min helg nu eller?!?!? Nä, men i fredags blev det fika med fina vänner på Friends i Luleåstaden! Lördag drog jag och Erik en sväng till Storheden, han köpte en lampa och jag Fucking Åmål och Paris Hiltons självbiografi, heheheh ska bli intressant. 

Idag har jag umgåtts med JOSÉ! Vi har ätit smörgåstårta och gottat oss. MÖMZ. Förresten Josefine, om du läser det här, så glömde vi bli medlem på den där jävla sidan!!!!!!! Grrr.

Ja, fint, massa gormtext och inga bilder. Imorgon ska jag i alla fall jobba! Tisdag också, YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0